Мартинюк Михайло Тадейович />

ПРОБЛЕМА РЕАЛІЗАЦІЇ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ПРАКТИЧНОЇ ЧАСТИНИ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО (ОЧНО-ДИСТАНЦІЙНОГО) НАВЧАННЯ

Мартинюк Михайло Тадейович

Актуальність проблеми. З-поміж найактуальніших проблем сучасної шкільної природничої, зокрема фізичної освіти, підсилених вимушеним переходом на змішане (очно-дистанційне) навчання в умовах пандемії, чітко виокремлюється важлива науково-педагогічна проблема світового рівня, а саме: реалізація експериментально-практичної частини змісту шкільної природничої освіти учнів (скорочено – ЕПЧЗ ШПО). ЕПЧЗ ШПО має не лише методологічний контент обумовлений гносеологічною сутністю сучасного науково-природничого знання, як знання доказового бо, як відомо, істинним є знання, відтворене і підтверджене експериментально. Вагомими є й розвивальні та дидактичні функції експериментально-практичної діяльності учня в освітньому процесі, зокрема її компетентнісний потенціал. Реалізації експериментально-практичної частини змісту ЕПЧЗ ШПО є, на наш погляд, проблемною й в контексті аналізу наявного досвіду формування нового змісту шкільної природничої освіти на засадах педагогічної інтеграції.




На даний час коментарі відсутні!