Габрусєв Валерій Юрійович, Мохун Сергій Володимирович, Басістий Павло Васильович />

WEB-ДОДАТОК ДЛЯ ОПРАЦЮВАННЯ ДАНИХ ЛАБОРАТОРНОГО ПРАКТИКУМУ З ФІЗИКИ

Габрусєв Валерій Юрійович, Мохун Сергій Володимирович, Басістий Павло Васильович

Впровадження в навчальний процес комп’ютерно-орієнтованих технологій навчання, що ґрунтується на комп’ютерній підтримці навчально-пізнавальної діяльності, відкриває перспективи щодо розширення та поглиблення теоретичної бази знань і надання результатам навчання практичної значущості та інтеграції навчальних предметів, диференціації навчання відповідно до запитів, нахилів та здібностей учнів, інтенсифікації навчального процесу. Комп’ютерно-орієнтовані технології навчання надають універсальні засоби отримання, опрацювання, зберігання, передавання, подання різноманітної інформації, наперед виконання рутинних, технічних операцій, пов’язаних із дослідженням різних процесів і явищ або їх моделей, розкривають широкі можливості щодо істотного зменшення навчального навантаження і водночас інтенсифікації навчального процесу, надання навчально-пізнавальній діяльності творчого, дослідницького спрямування.




На даний час коментарі відсутні!