Решетюк Олеся Володимирівна />

МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ З БІОЛОГІЇ

Решетюк Олеся Володимирівна

Одне з надважливих завдань сучасної школи – пошук оптимальних шляхів зацікавлення учнів навчанням, підвищення їхньої розумової активності, спонукання до творчості, вироблення вмінь практичного і творчого застосування здобутих знань [2, 6]. Тому, сучасний вчитель біології повинен вміти використовувати такі педагогічні технології, які не просто поповнюють знання й уміння з навчального предмета, а й розвивають у школярів пізнавальну активність, самостійність та уміння творчо виконувати завдання [1, 7]. Одним із способів організації такої діяльності учнів в загальноосвітній школі є їх залучення до навчально-дослідницької роботи. Таке навчання варто організовувати в позаурочний час і це є важливою формою організації навчально-виховного процесу в школі [5, 8].




На даний час коментарі відсутні!