Гордієнко Аліна Ігорівна />
Сучасні заклади вищої освіти проходять етап, зумовлений переходом до нової освітньої парадигми, основними принципами яких є увага до індивідуальних потреб особистості та відповідність суспільним тенденціям розвитку. Ці зміни призводять до встановлення нових цілей у вищій педагогічній освіті, спрямованих на досягнення високого рівня освіченості окремої особи і суспільства в цілому, що дозволяють вирішити актуальні завдання. Особлива відповідальність за підготовку фахівців освіти з потрібними професійними якостями лежить на вищій педагогічній школі. Швидкі темпи розвитку сучасного суспільства, його динамічність і мінливість створюють необхідність підготовки вчителів з «подвійним випередженням». У зв'язку з цим виникає проблема пошуку педагогічних інновацій, які сприяють підвищенню якості професійної підготовки.