Грод Інна Миколаївна, Грод Іван Миколайович />

ПРОБЛЕМА ПОВЕРХНЕВОГО ЗАСВОЄННЯ МАТЕРІЛУ З МАТЕМАТИКИ ПРИ ЇЇ ВИВЧЕННІ З ВИКОРИСТАННЯМ ЦИФРОВИХ ЗАСОБІВ

Грод Інна Миколаївна, Грод Іван Миколайович

В даний час в системі математичної освіти актуальною є наступна проблема: як, використовуючи нові інформаційні технології, найбільш ефективно вивчати математику [1]. Використання цифрових технології в освіті має ряд позитивних особливостей використання: гнучкі часові рамки, що дозволяють навчатися в індивідуальному темпі; відсутність жорстких просторових норм тощо [2]. Однак практика електронного навчання показала, що таке навчання має і суттєві недоліки, деякі з яких є довгостроковими і фундаментальними. Як з'ясувалося, електронне навчання найважче впровадити у викладання предметів, в яких важливу роль відіграє логічне мислення та високий ступінь абстракції. Одним з таких предметів є математика.




На даний час коментарі відсутні!