Москалюк Наталія Володимирівна, Сташків Іван Петрович />
Протягом останніх років нейромережі демонструють стрімке зростання і неймовірно активний розвиток, вони інтегруються в усі сфери людського життя, у тому числі й в освіту. Штучний інтелект (ШІ) зробив світову технологічну революцію здійснюючи зміни в економіці й політиці країн. Освіта теж не стала винятком. За останніми дослідженнями [1; 4] у США дві третини освітян зустрічаються з використанням технології серед робіт своїх учнів. В Україні широке долучення штучного інтелекту до навчального процесу знаходиться на етапі обговорення на рівні наукових конференцій, круглих столів, вебінарів та інформаційних кампаній від Міністерства освіти і науки й інших держустанов. Про те зрозумілим є той факт, що використання штучного інтелекту сучасною молоддю невідворотний процес, тому завдання освітньої спільноти сьогодні, полягає в донесенні студентам етичних норм використання застосунків штучного інтелекту в навчальному процесі.