Подласов Сергій Олександрович />
В останні два роки стрімко зросла кількість публікацій, присвячених чат-ботам штучного інтелекту (ChatbotsAI) в освіті. Автори публікацій або палко підтримують можливості та перспективи їх застосування, або ж критикують і називають «вбивцями освіти». Значно менше робіт присвячено дослідженню реальних можливостей ChatbotsAI, зокрема, їхній обізнаності у навчальних дисциплінах, які вивчають студенти технічного університету. Уявлення про це дозволить зробити висновок про їх спроможність надавати допомогу студентам при вивченні відповідних дисциплін. Найбільш об’єктивною формою контролю обізнаності студентів уважається тестування. Так само тестування можна застосувати для перевірки обізнаності ChatbotsAI. Нами було поставлено завдання перевірити здатність вільно доступних ChatbotsAI (ChatGPT3.5, Copilot та Gemini) скласти іспит з фізики у тестовій формі і порівняти їхні результати з результатами тестового контролю студентів.