Хмеляр Інеса Макарівна, Кушнір Леся Олександрівна />
Підготовка медичних кваліфікованих працівників потребує радикальних змін, що обумовлено світовим рівнем розвитку медицини. Тому перед медичною освітою нині стоїть завдання підготовки спеціалістів із сформованими професійними компетентностями на високому рівні. Звичайно, швидкий розвиток науки та техніки вимагає від навчальних закладів нових підходів та стратегій щодо організації освітнього процесу. На основі проведених співбесід та анкетувань учасників освітнього процесу (здобувачів освіти та викладачів) основним засобом подачі навчального матеріалу є лекція тобто інформування. Звичайно наслідок такого підходу є переважання дистанційного навчання у зв’язку із воєнним станом в нашій державі. Кількість мотивованих студентів до вивчення природничо-математичних дисциплін, зокрема хімії зменшується. Тому основним завданням закладів вищої медичної освіти – пошук нових підходів до формування активної та творчої особистості, яка здатна генерувати нові ідеї впродовж усього життя (lifelong learning). Саме в навчальному закладі закладається фундамент якостей майбутнього медичного працівника.