Ярошенко Ольга Григорівна />
З урахуванням досвіду провідних країн світу в Україні продовжується докорінна системна реформа загальної середньої освіти (розрахована до 2029 року), мета якої – «створити школу, в якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й уміння застосовувати їх у повсякденному житті» [2]. У цьому навчальному році на концептуальних засадах Нової української школи розпочалось предметне навчання географії учнів шостих класів, з наступного навчального року воно набуде продовження у викладанні решти предметів природничої освітньої галузі. Реалізація концепції Нової української школи у предметному навчанні учнів закладів в загальної середньої освіти продукує нові ціль і завдання не лише навчання учнів, а й підготовки майбутніх учителів до педагогічної діяльності за обраним фахом. Це потребує невідкладного і системного реагування вищої педагогічної освіти на виклики Нової української школи навчанню предметів природничої освітньої галузі у базовій середній школі. Відтак, усталений зміст методичної підготовки здобувачів педагогічної освіти і її науково-методичне забезпечення потребують невідкладної модернізації з урахуванням мети і завдань реформи, що позиціонується Міністерством освіти і науки України як ключове завдання упродовж наступних років.