Вівсяник Галина Василівна, Мацюк Віктор Михайлович />
Поділ знань на науки – продукт людського розуму. У природі такого немає, вона існує як багатогранне ціле. Водночас глибинну сутність і взаємозв'язок процесів у природі не можливо пізнати засобами однієї науки. Тому сьогодні активно розвиваються науки на стикові кількох наук, у процесі поєднання інформації кількох із них (фізична хімія, біохімія, біофізика та ін.). Виникнення таких наук – яскравий приклад єдності природи. Якість засвоєння знань учнями в школі значною мірою залежить від умілого використання в навчальному процесі міжпредметних зв'язків. Систематичне та кваліфіковане їх застосування сприяє глибокому та свідомому засвоєнню школярами програмового матеріалу, покращує процес їхнього розумового розвитку, підвищує ефективність формування наукового світогляду, вчить застосовувати одержані знання на практиці [3].