Цогла Олена Орестівна />
Навчання природничих дисциплін в школі є важливою складовою сучасної освіти, проте, часто виникають ситуації, які ускладнюють процес навчання, а саме: • відсутність зацікавлення учнів у природничих науках, так як більшість з них вважають ці предмети складними для розуміння, що приводить до втрати мотивації навчання; • брак належного обладнання та матеріалів для проведення практичних занять; • обмеженість доступу до лабораторій та експериментальних засобів; • дефіцит дидактичних матеріалів для створення цікавих та захоплюючих уроків з природничих дисциплін, які б залучали увагу учнів та стимулювали їх до активного вивчення матеріалу; • відсутність достатніх знань і навичок для ефективного викладання предмету на високому рівні розуміння для учнів; не готовність використання інноваційних методів для розвитку критичного мислення та аналітичних навичок учнів.