Бак Вікторія Федорівна, Степанюк Алла Василівна />
Природнича освіта XXI ст. не може бути усталеною, бо вона існує в світі, який швидко змінюється. Також вона не може орієнтуватись лише на забезпечення соціального замовлення і компетентнісно орієнтований підхід, бо швидкі зміни суспільства постійно породжують нові виклики перед освітою та потребують нових компетентностей, про сутність яких ми поки не маємо уявлення. Єдине важливе завдання перед природничою освітою залишається незмінним – це розвиток світогляду, який ґрунтується на сучасній науковій картині світу, яка теж швидко змінюється і тому потребує ціннісного і філософського узагальнення. Усталеність освіти залишається не в її змісті, а в широті та цінностях, які повинні стати її обов’язковими складниками.