Засєкіна Тетяна Миколаївна />

АНАЛІЗ ФОРМУЛЮВАННЯ ВИДІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У МОДЕЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМАХ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ

Засєкіна Тетяна Миколаївна

У зв’язку із переходом на новий державний стандарт базової освіти розпочато процедуру розроблення модельних навчальних програм для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти. У статті 1 Закону України «Про повну загальну середню освіту» вказано, що «модельна навчальна програма – це документ, що визначає орієнтовну послідовність досягнення очікуваних результатів навчання учнів, зміст навчального предмета / інтегрованого курсу та види навчальної діяльності учнів, рекомендований для використання в освітньому процесі в порядку, визначеному законодавством». Відповідно Міністерство освіти і науки розробило потенційним авторам / укладачам модельних навчальних програм для базової середньої освіти методичні рекомендації для розроблення модельних навчальних програм. У них зосереджено увагу на особливостях Державного стандарту базової середньої освіти на основі якого мають бути розроблені модельні навчальні програми. Запропоновано структурні компоненти модельної навчальної програми. Пояснено як добирати і формулювати очікувані результати навчання та пропонований зміст навчального предмету\інтегрованого курсу. Проте у цих методичних рекомендаціях не вказано як формулювати види навчальної діяльності.




На даний час коментарі відсутні!