Сербіна Мар’яна Петрівна />

ІНТЕГРАЦІЯ ПРИРОДНИЧИХ НАУК В НУШ

Сербіна Мар’яна Петрівна

Інтегрований урок - це тип уроку, який об’єднує одночасно кілька дисциплін щодо одного поняття, теми або явища. На такому уроці завжди учням цікаво, вони проявляють інтерес та власну креативність. Інтегровані уроки можуть поєднувати різні дисципліни як у повному їх обсязі, породжуючи інтегративні предмети типу математика або географія, а можуть включати лише окремі складові зміст, методи. До використання інтегрованого уроку вчителі вдаються нечасто і головним чином у таких випадках: - при виявленні дублювання одного й того ж матеріалу у навчальних програмах та підручниках; - при ліміті часу на вивчення теми та бажання скористатися готовим змістом із паралельної дисципліни; - щодо міжнаукових і узагальнених категорій (рух, час, розвиток, величина та інших.), законів, принципів, що охоплюють різні аспекти життя і діяльності; - при демонстрації ширшого поля прояви досліджуваного явища, що виходить за рамки предмета, що вивчається; - під час створення проблемної, розвиваючої методики навчання предмету.




На даний час коментарі відсутні!