Ляшенко Олександр Іванович />

ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ ТА ПРИРОДНИЧИХ НАУК

Ляшенко Олександр Іванович

Широке використання інформаційно-комунікаційних технологій і цифрових засобів в освіті викликає необхідність формування цифрових компетентностей усіх учасників освітнього процесу. У здобувачів освіти це зумовлено потребами їх успішного навчання, у педагогічних працівників – необхідністю ефективного провадження професійної діяльності і забезпечення високої результативності навчального процесу, у керівників закладів освіти – намірами створити продуктивне освітнє середовище [1]. Тому важливо усвідомлювати сутність цифрової компетентності та її складники для кожної категорії учасників освітнього процесу, зокрема для вчителя як ключового провідника цифрової трансформації освіти [2].




На даний час коментарі відсутні!