Лящук Дмитро Володимирович, Федчишин Ольга Михайлівна />

ВІРТУАЛЬНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ВІЗУАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ

Лящук Дмитро Володимирович, Федчишин Ольга Михайлівна

Сучасний етап розвитку освіти характеризується стрімким впровадженням інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій в освітній процес. Особливої актуальності це набуває у галузі природничо-математичних дисциплін, зокрема фізики, де розуміння абстрактних понять та складних явищ часто потребує розвиненої просторової уяви та здатності до візуалізації. У цьому контексті віртуальний експеримент постає як потужний педагогічний інструмент, здатний якісно змінити підготовку майбутніх вчителів фізики, формуючи в них необхідні навички візуалізації. Проблема формування навичок візуалізації у майбутніх педагогів є надзвичайно важливою. Вчитель фізики не лише передає знання, але й допомагає учням усвідомити фізичні закони через наочні образи та моделі. Недостатній рівень розвитку цієї компетентності у випускників педагогічних закладів вищої освіти може призвести до формального засвоєння знань учнями, ускладнити розуміння ними складних явищ та знизити інтерес до вивчення фізики.




На даний час коментарі відсутні!