Задорожний Костянтин Миколайович />

СИСТЕМА ЗАВДАНЬ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА БІОЛОГІЇ В КОНТЕКСТІ ВИМОГ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Задорожний Костянтин Миколайович

Впровадження концепції Нової української школи ставить перед авторами сучасних підручників цілий ряд важливих завдань, які потрібно вирішити для ефективного формування в учнів необхідних компетентностей. Для такого предмету, як біологія слід також враховувати вимоги Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти) [1]. Одним із важливих результатом такого підходу є формування в учнів професійно-ціннісних орієнтацій. Процес професійної орієнтації учнів поєднує не лише теоретичні знання, а й досвід реальної професійної діяльності. Відповідно до сучасних вимог STEM-освіти, це досягається через проєктне навчання та участь у науково-дослідницьких проєктах [2]. Враховуючи роль, яку відіграють біологічні компетентності в житті сучасної людини, це має важливе значення для учнів, навіть у разі, якщо вони не пов’яжуть свою майбутню діяльність з біологічними професіями.




На даний час коментарі відсутні!