Стандрет Галина Несторівна, Федчишин Ольга Михайлівна />

МОДЕЛЬ «ПЕРЕВЕРНУТИЙ КЛАС» У ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ: ПЕРЕВАГИ ТА ПРАКТИКА ВПРОВАДЖЕННЯ

Стандрет Галина Несторівна, Федчишин Ольга Михайлівна

Сучасна освітня система вимагає нових підходів до навчання, які відповідають динамічним змінам суспільства, технологічному прогресу та новим потребам здобувачів освіти. Однією з таких інноваційних моделей є перевернутий клас (flipped classroom) — підхід, за якого учні чи студенти опановують теоретичний матеріал самостійно поза межами класу, а під час навчального заняття виконують практичні завдання, проводять обговорення, розвʼязують проблеми та здійснюють дослідження. Особливо ефективним цей підхід виявився у викладанні природничо-математичних дисциплін, зокрема фізики, що поєднує як теоретичну складність, так і потребу в експериментальній практиці [1].




На даний час коментарі відсутні!