Хроленко Ірина Анатоліївна />
Дистанційне навчання стало вимушеним рішенням для багатьох освітніх закладів спочатку у зв’язку з пандемією COVID-19, а згодом – і через воєнні дії на території України. Перехід від традиційного очного навчання до онлайн-формату поставив як викладачів, так і студентів перед низкою викликів, до яких не всі були готові. Зокрема, постало питання ефективності засвоєння знань у нових умовах, адаптації навчальних програм і методик викладання до цих реалій. Саме використання різноманітних онлайн-сервісів та цифрових платформ дозволили забезпечити безперервність освітнього процесу, розширити доступ до навчальних матеріалів, організувати інтерактивну взаємодію між учасниками, а також перейти до систематичного використання спеціалізованих платформ для оцінювання знань та контролю академічної успішності здобувачів освіти.