Садівник Владислав Олегович, Мохун Сергій Володимирович />

ОГЛЯД МОЖЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ АСТРОНОМІЇ

Садівник Владислав Олегович, Мохун Сергій Володимирович

У цій статті висвітлюються проблеми, пов’язані з відсутністю методичних рекомендацій, нестачею адаптованих цифрових ресурсів із ШІ-компонентами, а також недостатня підготовка педагогів до роботи з інтелектуальними освітніми інструментами, які створюють бар’єри для ефективної інтеграції ШІ в освітній процес. Попри технологічну доступність, використання ШІ у шкільному курсі астрономії залишається обмеженим. Основними проблемами, які можна виділити, є відсутність адаптованих методик використання ШІ для навчання саме астрономії, недостатня підготовка педагогів до роботи з ШI-застосунками та наявність етичних та безпекових питань при використанні відкритих інтелектуальних систем (наприклад, чат-ботів). Таким чином, існує нагальна потреба в розробці педагогічних підходів і методичних моделей, які б забезпечили ефективне впровадження ШІ в навчання астрономії, сприяли активному залученню учнів до пізнавальної діяльності та формували навички роботи з цифровими технологіями майбутнього.




На даний час коментарі відсутні!