Ганна БОНДАРЕНКО, Людмила ДОВГОПОЛА />

ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ ІЗ БІОЛОГІЇ ШЛЯХОМ РЕСУРСНОЇ ОЦІНКИ ЛІКАРСЬКИХ РОСЛИН

Ганна БОНДАРЕНКО, Людмила ДОВГОПОЛА

Одним із актуальних завдань сучасної школи є пошук нових шляхів (форм організації, технологій, методів і засобів навчання) стимулювання інтересу здобувачів середньої освіти до навчання, підвищення їх інтелектуальної активності, заохочення до творчої самореалізації, розвиток умінь практичного та креативного застосовування набутих знань. Тобто формування випускника закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО) як соціально активної, компетентної особистості, здатної робити самостійний вибір і відповідально приймати рішення у різноманітних життєвих ситуаціях. Така підготовка не можлива без упровадження в освітній процес ЗЗСО продуктивного навчання, яке ґрунтується на дослідницькому методологічному підході.




На даний час коментарі відсутні!