Дробик Надія Михайлівна, Степанюк Алла Василівна />

ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН: ЗМІСТОВИЙ АСПЕКТ

Дробик Надія Михайлівна, Степанюк Алла Василівна

Якість освіти є одним із центральних понять педагогічної науки. Вона є одним із найважливіших показників, за яким у міжнародній практиці прийнято визначати результативність освітньої і науково-технічної діяльності держави, ефективність управління нею та її інтелектуальний і науково-технічний рівень. Це також комплексна характеристика, яка відображає діапазон і рівень освітніх послуг, що надаються системою освіти відповідно до інтересів особи, суспільства і держави [5]. Змістовий контент оцінювання якості викладання педагога відіграє важливу роль у визначенні успіху студентів, розвитку їхніх навичок та підготовки до майбутньої професійної діяльності. Він є одним з головних інструментів у процесі вдосконалення навчання та підвищення якості освіти в цілому. Крім того, як стверджують науковці, зростаючий інтерес до змістового контенту викладання зумовлений постійним розвитком науки та технологій, що змінюють потреби сучасного ринку праці та вимоги до кваліфікації фахівців [1].




На даний час коментарі відсутні!