Басістий Павло Васильович, Локайчук Андрій Євгенович />

ПРИЙОМИ ЕФЕКТИВНОГО ЗАПАМ’ЯТОВУВАННЯ НА УРОКАХ ФІЗИКИ

Басістий Павло Васильович, Локайчук Андрій Євгенович

Фізика як наука про найзагальніші закони природи робить великий внесок у систему знань учнів про навколишній світ, сприяє формуванню сучасного наукового світогляду, розвитку інтелектуальних здібностей і пізнавальних інтересів школярів. У сучасній школі основна увага приділяється знайомству учнів з методами наукового пізнання навколишнього світу, постановці проблем, які потребують від них самостійної діяльності з їх вирішення. При цьому головне завдання вчителя - допомагати в освоєнні нових знань і спрямовувати навчальний процес. У своїй роботі вчитель на різних етапах уроку звертається до того матеріалу, яким учні вже володіють або повинні володіти. Але, на жаль, не завжди і не всі учні можуть відтворити потрібну інформацію в необхідному обсязі. Зрозуміло, що пам'ять людини далеко не досконала. Вона може довго зберігати якісь незначні події з нашого життя, проте може й підвести в найневідповідніший для нас момент: раптом відмовиться згадати формулу, яку ще вчора вивчали на уроці. Пам'ять - це запам'ятовування, збереження і відтворення всього того, що було в нашому досвіді, у сприйнятті та дії.




На даний час коментарі відсутні!